سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Everything about Web

 

خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?Weblog Master

یکشنبه 85/8/21  ساعت 3:4 عصر

سرآغاز

دوستان وب‏نویس من سلام!

این وبلاگ سعی داره تا محل تبادل دانسته‏های شما درباره نحوه تهیه وب‏سایتها و وبلاگها باشه. کلاً هر چیزی که بتونه به گسترش دانش وب‏نویسی کمک کنه. به همین دلیل هر چیزی مانند کدهای جاوا، تگهای اچ.تی.ام.ال، برنامه‏نویسی تحت وب و ... جاش تو این وبلاگه. منتظر یادداشتهاتون هستم. فقط یادتون باشه کار ما علمیه و کاری به حواشی نداریم.

در ضمن تو رو خدا ادب رو نیز رعایت کنید.

دوستتون دارم.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سرآغاز

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

1533

بازدید امروز

2

بازدید دیروز

0


 RSS 


 درباره خودم

Everything about Web
Weblog Master
علاقه‏مند به دانستن هرچیز درباره Web هستم.

 لوگوی وبلاگ

Everything about Web

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

اشتراک